νεα κρητη totalfitness news

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ
Πρίν λίγο,στην καθημερινή βόλτα μου,πέρασα έξω από το σπίτι σου, Γιάννη Κουμαριανέ και συνειρμικά αναλογίστηκα.
ΑΝ ζούσε, ή και τώρα που λείπει, ο κ ΤΖΙΑΝΑΡΑΣ (τέως Δημοκρατικός Πρόεδρος  και λόγιος, για αρκετές θητείες στην κοινότητα Φαλατάδου),τι θα του απαντούσες στην ερώτησή του: Γιατί Γιάννη,παιδί μου,πας κόντρα στην επιθυμία-απόφαση των συμπατριωτών μας να διαφυλάξουμε την παρακαταθήκη των προκατόχων μας,για το αυτοδιοίκητο του ΠΙΙΕΤ υπο την εποπτεία του Κράτους;;
Ποιος σοβαρός λόγος σε παρακινεί και σε δεσμεύει  να υπηρετείς και να ταυτίζεσαι μαυτούς τους λίγους,που στόχος τους είναι η ΑΛΩΣΗ της ΠΑΝΑΓΙΑΣ μας;
Είμαι απόλυτα σίγουρος Γιάννη,ότι αν ζούσε ο φωτισμένος μέντοράς σου,δεν θα υπήρχε και αυτή η επιστολή-έκκλησή μου,γιατί και μόνο η παρουσία Του θα σε απέτρεπε.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ λοιπόν,να αποτρέψεις την ρετσινιά, του ΕΦΙΑΛΤΗ, γιού του Ευρύδημου,  που δικαίως, υποθέτω, θα αποκτήσεις.
Αν έχεις ΑΠΑΝΤΗΣΗ,θα την ήθελα, έστω στο facebook.

Γιώργος Π Σανταμούρης 

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ!! Σας παρακαλούμε πατήστε LIKE - "Μου αρέσει"!!

 
Top