νεα κρητη totalfitness news

Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2014

Προς:
Πρόεδρο Δημοτικής Κοινότητας κ. Ιωάννη Μαρκουίζο
Κοινοποίηση:
1) Συμβούλους Δημοτικής Κοινότητας Τήνου
2)Δήμος Τήνου, Γραφείο Δημάρχου
3)Επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Τήνος-Τολμάμε Μαζί» και τέως Δήμαρχο Τήνου κ. Παναγιώτη Κροντηρά
4)
Επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Κοινό Τηνίων» κ. Μαρούλα Αλβέρτη
-Στους παρακάτω διαδικτυακούς ιστότοπους (και τηνιακά ΜΜΕ) για λόγους ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ
5)Τήνος
Today
6)
Tinos Voice
7)Προσωπικός μου Λογαριασμός στο
Facebook


Αξιότιμε κύριε πρόεδρε της Δημοτικής Κοινότητας Τήνου,
Την 28η Αυγούστου 2014 ορκιστήκαμε ενώπιων του Ευαγγελίου στην Αγία Ομοούσια και Αδιαίρετο Τριάδα να είμαστε υπάκουοι στο Σύνταγμα και στους νόμους. Ενώ όμως το Σχέδιο Κανονισμού Λειτουργίας Δημοτικών Κοινοτήτων στο άρθρο 5 παρ. 2 αναφέρει «…Η πρόσκληση δημοσιεύεται στο γραφείο της δημοτικής κοινότητας και επιδίδεται στους συμβούλους τρεις (3) τουλάχιστον ηµέρες πριν από την ηµέρα της συνεδρίασης…», η πρόσκληση για το σημερινό μας συμβούλιο εστάλη στο email μου και υπήρξε και τηλεφωνική πρόσκληση το βράδυ της Τρίτης 2/12/2014. Σύμφωνα με το νόμο η πρόσκληση θα έπρεπε λοιπόν να σταλεί τουλάχιστον 3 μέρες πριν από σήμερα, πόσο μάλλον όταν σας είναι γνωστό ότι δεν κατοικώ στην Τήνο λόγω σπουδών, οπότε μου είναι απαραίτητο να γνωρίζω στο χρονικό διάστημα που μου δίνει ο νόμος την ημερομηνία που γίνεται το συμβούλιο, ώστε να κανονίσω τις υποχρεώσεις μου και να προετοιμαστώ επαρκώς γι’ αυτό.
Αυτή η αναφορά δεν θα γινόταν αν δεν είχαν προηγηθεί παρατυπίες τους προηγούμενους μήνες. Συγκεκριμένα, τον μήνα Σεπτέμβριο δεν πραγματοποιήθηκε συμβούλιο παρότι ο νόμος ορίζει ότι πρέπει να γίνεται τουλάχιστον μία φορά το μήνα, άρθρο 5 παρ. 1 «Το συµβούλιο της δηµοτικής κοινότητας συνεδριάζει ύστερα από πρόσκληση του προέδρου του υποχρεωτικά τουλάχιστον µία (1) φορά το µήνα, ακόµα και αν δεν υπάρχουν θέµατα για συζήτηση ή µοναδικό θέµα είναι η ενηµέρωση των δηµοτών επί θεµάτων της δηµοτικής κοινότητας...». Τον Οκτώβριο πραγματοποιήθηκε το πρώτο συμβούλιο, ωστόσο αυτό έγινε με τη μορφή του κατεπείγοντος και προσκλήθηκα 4,5 ώρες πριν.
Εάν συνεχιστεί η κατάσταση αυτή με την πρόσκληση να μου στέλνεται σε χρονικό σημείο άλλο από αυτό που μου ορίζει ο νόμος, δεν θα παρευρεθώ στο συμβούλιο και ύστερα θα επικαλεσθώ την ακυρότητα των ενδεχόμενων αποφάσεων, δικαίωμα που μου παρέχεται από τον νόμο.
Για να προλάβω τυχόν χαρακτηρισμό της κίνησής μου αυτής ως κίνησης αυτοπροβολής και εντυπωσιοθηρίας, σας γνωστοποιώ ότι κίνητρο της αναφοράς είναι η τήρηση της νομιμότητας και του ιερού όρκου που δώσαμε και λόγος της δημοσίευσης είναι η διαφάνεια.




Με εκτίμηση,
Βαγγέλης Κρητικός
Σύμβουλος στη Δημοτική Κοινότητα Τήνου
με τον συνδυασμό «Τήνος-Τολμάμε Μαζί»
Φοιτητής στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
 

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ!! Σας παρακαλούμε πατήστε LIKE - "Μου αρέσει"!!

 
Top