νεα κρητη totalfitness news

Όσο πιο σύντομα και καθαρά μπορώ.

Έγραψες : Ωραία «Δημοκρατία» κε Δήμαρχε.

Απαντώ: Πράγματι είναι ωραία η Δημοκρατία γιατί υποστηρίζει και  το δικαίωμά της διαμαρτυρίας αλλά και της αποδοκιμασίας. 
Έγραψες επίσης: Η οργάνωση της «ειρηνικής» και «κόσμιας» διαμαρτυρίας έδειξε ένα πρόσωπο της Τήνου που δεν της αξίζει .

Απαντώ : Τα πρόσωπα που αξίζουν για την Τήνο είναι αυτά που ακούν τη φωνή της, που ζούνε, μεγαλώνουν και συναναστρέφονται μεταξύ τους και όχι αυτά «που ερήμην και εν αγνοία» των  Τηνίων, επιβάλλουν  πράγματα που σκανδαλίζουν την πίστη τους και το θρησκευτικό τους φρόνημα.

Ο λαός της Τήνου συγκεντρώθηκε στον αύλειο χώρο του Π.Ι.Ι.Ε.Τ  ψάλλοντας ύμνους στην Παναγία και αφού προκλήθηκε, άλλαξε στάση και προέβει σε αποδοκιμασίες.

Έγραψες: Για τα έκτροπα που έλαβαν χώρο στο Π.Ι.Ι.Ε.Τ  υπάρχει ευθύνη με ονοματεπώνυμο.

Αν σε καλύπτει, μάθε ότι, ο παπά Μάρκος ο Θεοδοσίου με βάφτισε  Σίμο και το επίθετό μου Ορφανός μου το χάρισε ο πατέρας μου.

Επίσης δεν  κρύφτηκα και δεν ήμουν απών από την συγκέντρωση των Τηνίων  της 07ηςΔεκεμβρίου 2014.

Φιλικά

Σίμος Ορφανός 

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ!! Σας παρακαλούμε πατήστε LIKE - "Μου αρέσει"!!

 
Top