νεα κρητη totalfitness news


Αξιότιμε Δήμαρχε Τηνου και πρόεδρε της συντονιστικής επιτροπής,αγαπητοί συμπατριώτες με αίσθημα ευθύνης απέναντι στον λαό της τ.κ Κτικαδου-Κιονιων που με ανέδειξε μέλος του συμβουλίου του αλλά και στον εαυτό μου,με μοναδικό γνώμονα τις
αρχές της δημοκρατίας του εκλέγειν και εκλέγεσθαι αλλά και του ύψιστου δημοκρατικού δικαιώματος που είναι ο ψήφος καθώς είναι ο μόνος ειρηνικός τρόπος που μας φέρνει σε άμεση επαφή με την <εξουσία>  και χωρίς καμία εκκλησιαστική,πολιτική η οποιαδήποτε άλλη πίεση, κλίθηκα -ως εκλέκτορας για τις αρχαιρεσιες του ΠΙΙΕΤ - ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ την άποψη μου σχετικά με την συμμετοχή η αποχή στις εν λόγω  εκλογές της 7ης Δεκεμβρίου - και ΟΧΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ για αυτό στο δημοτικό συμβούλιο μιας που ως μέλος τ.κ. δεν έχω δικαίωμα ψήφου σε αυτό.

Αφουγκραζομενος τα δημοκρατικά μου ήθη θεωρώ και αυτό ΔΕΝ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ,ότι κανένας δημοκράτης άνθρωπος που έχει δικαίωμα ψήφου οπουδήποτε δεν πρέπει να απέχει, ποσό μάλλον σε αυτήν τη διαδικασία η οποία είναι κομβική και ιστορική για τον τόπο μας. Παρολο αυτα στοχοποιήθηκα και κατακεραυνοθηκα από αρκετους, ακόμα και από ανθρώπους που ήταν  ή είναι κομματικοί εκπρόσωποι των δυο πρώην μεγάλων κομμάτων στη χώρα και με αυτήν την <ιστορία> έχουν βρει πάτημα εξέγερσης και επαναφοράς ως ήρωες στην πολιτική ζωή του τόπου.


Παρόλα αυτά επειδή είμαι δημοκράτης οπως είπα δεν άφησα τις προτροπές η καλύτερα τους ψυθιρους και τα σχόλια τους απαρατήρητα, αντιθέτως με προβλημάτισαν ιδιαίτερα και με έβαλαν σε μεγάλη σκέψη,συλλογισμό και κουβέντα με τον εαυτό μου και αν και δεν θεωρώ το <ζήτημα> του ιδρύματος κορυφαίο πρόβλημα του τόπου μας καθώς προηγούνται αλλά μεγαλύτερα Οπως είναι το ύψιστο αγαθό η υγεία ή το λιμάνι δυο θέματα για τα οποία κανείς δεν ξεσήκωσε η ξεσηκώθηκε τόσο μαζικά ενώ θα έπρεπε καιρό τώρα, με έκανε να παρω και την παρακάτω απόφαση.


Δηλώνω ότι, παρόλο που η αποχή μεταφράζεται ως συνενοχή και χωρίς καμία απόλυτος πολιτική,θρησκευτική,παραταξιακή η οποιαδήποτε άλλη πίεση, θέτω εαυτόν μου στο πλάι της συντονιστικής επιτροπής και δεν θα πράξω τα εκλογικά μου δικαιώματα την 7η του Δεκέμβρη μέχρι νεοτέρας απόφασης της συντονιστικής επιτροπής.
Γιάννης Αλιμπερτης τοπικός σύμβουλος κοινότητας Κτικαδου

Με εκτίμηση,
Γιαννης Αλιμπερτης 

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ!! Σας παρακαλούμε πατήστε LIKE - "Μου αρέσει"!!

 
Top