νεα κρητη totalfitness news

 Παρατηρήσεις στο δελτίο τύπου του Δήμου:


      Σε κάποια παράγραφο της ενημέρωσης γράφουν:
Ο κ. Γεώργιος Σανταμούρης δήλωσε, επειδή η  παράταξή του δεν είχε ενιαία και ξεκάθαρη θέση, ότι ανεξαρτητοποιείται από αυτή και εξέφρασε την πρόθεσή του να συμμετέχει στον αγώνα που γίνεται για το ΠΙΙΕΤ με όλες τις δυνάμεις του.

Ειλικρινά λυπάμαι για την μικροψυχία σας,κύριοι της συμπολίτευσης, γιατί προσπαθείτε να υποβιβάσετε την ολόψυχη προσφορά μου στον αγώνα για το ΠΙΙΕΤ και το ΝΗΣΙ μας.
Στην χθεσινή συνεδρίαση εξέφρασα την πρόθεσή μου να συμμετέχω στον αγώνα κύριοι;;
Ξεχνάτε ότι ήμουν ο πρώτος που ζήτησα να φέρετε το θέμα στο ΔΣ με αφορμή την πρώτη τροπολογία για την σχολή Πανόρμου;
Ξεχνάτε την ενεργό και καθοριστική θέση μου σε όλες τις σχετικές συναντήσεις μας;
Ξεχνάτε ότι με τις αναρτήσεις των κειμένων μου σας προέτρεπα και σας προκαλούσα να μην καθυστερείτε; Τα γραπτά υπάρχουν .

Ξεχνάτε ότι απαίτησα επιτακτικά, γιατί δεν με προτείνατε, να είμαι μέλος της συντονιστικής επιτροπής, και επειδή αντισταθήκατε σας το επέβαλε η λαϊκή συνέλευση;;
Σε ότι αφορά την απόφασή μου να αποχωρήσω από την παράταξή μας,ακούστε το video και κάνετε ορθή επανάληψη του κειμένου σας.Θα είμαι συνεπής στην δήλωσή μου.
Αλήθεια,τι σκοπό είχε η τηλεφωνική προτροπή-συμβουλή,στις 12 το μεσημέρι,του προέδρου του ΔΣ κ ΣΙΩΤΗ,ότι πρέπει να υποβάλλω γραπτή δήλωση ανεξαρτητοποίησης;

Μάλλον ψάχνω «ψύλλους στα άχυρα»…..

Γιώργος Π Σανταμούρης

Φωτο tiniaki.com

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ!! Σας παρακαλούμε πατήστε LIKE - "Μου αρέσει"!!

 
Top