νεα κρητη totalfitness news

Αφουγκραζόμενος τις απόψεις της συντριπτικής πλειοψηφίας των Τήνιων συμπολιτών μου και μελετώντας προσεκτικά τον πρόσφατο νόμο 4301/2014 ο οποίος θεσπίστηκε ΕΡΗΜΗΝ ΚΑΙ ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ των Τηνιακών,
θεωρώ ότι μόνο δυσμενείς συνέπειες θα επιφέρει στο Πανελλήνιο Ιερό Ιδρυμα Ευαγγέλιστριας. 

Σέβομαι τους νόμους, σέβομαι τους θεσμούς, σέβομαι την εκκλησία. Εάν θα συμμετάσχω όμως στις εκλογές της Εβδόμης Δεκεμβρίου για την ανάδειξη Διοικούσας Επιτροπής, θα είναι σαν να νομιμοποιώ μέσα μου, τους νόμους αυτούς, όπου είμαι κάθετα αντίθετος. 

Γι΄αυτό θα απέχω από αυτή την ψηφοφορία, ώστε να έχω το δικαίωμα να παλέψω για την κατάργηση αυτών των νόμων."

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ!! Σας παρακαλούμε πατήστε LIKE - "Μου αρέσει"!!

 
Top